Proč je důležité mít svůj business plán?

I ten nejbláznivější nápad musí mít před spuštěním strategickou přípravu. Na začátku vypadá spoustu plánů skvěle, ale pokud začnete přemýšlet nad trhem, konkurencí, obchodním a marketingovým plánem i vašimi možnostmi, možná zjistíte, že váš nápad zas tak skvělý není. Můžete ho přepracovat, zdokonalit a nebo také úplně ukončit dříve, než do něj začnete investovat finnance a spoustu své energie.

Myslete na to, že i nedokonalý business plán je lepší než žádný.

Jak postupujeme s klienty před spuštěním nových projektů?

Popíšeme podnikatelský nápad
Známe aktuální a budoucí stav firmy
Analyzujeme trh a konkurenci
Vytvoříme obchodní strategii
Sestavíme marketingovou strategii
Poznáme zdroje, rizika a finanční plán

Žádný stříh není dobrý, když nevíte, co šijete

Společně vytvoříme plán, který je jasný, přehledný a pravdivý. Víme co chceme změnit a vytvořit, do jakého konkurenčního prostředí vstupujeme a jak chceme projekt spustit a nadále posouvat. Jedná se však o živý dokument, který se v přípravě mění na základě informací a nápadů.

Důkladná příprava je klíčová a po spuštění se business plán drobně mění a doplňuje o menší projekty, které reagují na skutečná data.

Tyto stránky využívají cookies
Cookies používáme, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek, tím pádem co nejlepší zkušenost při návštěvě. Svá nastavení cookies můžete později kdykoliv změnit. Další informace o Cookies
Nastavení
Na této stránce můžete nastavit souhlas pro jednotlivé účely generování a využívání souborů cookies. Další informace o Cookies
Zajišťují, že tyto stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.
Analytické cookies nám pomáhají sledovat návštěvnost a informovat o tom, jak návštěvníci využívají tuto webovou stránku v průběhu jejich návštěvy.